jag är ingenting utan dig.

Datum: 2010-06-23 | Klockan: 22:05:36
Jag pratade precis aldeles nyss med älsklings Johannes!
Jätte mysigt även fast de bara var i en kvart och vi
under den mesta tiden pratade om vem som skulle lägga på
föst.. xd HAHA, vi är så söta! :D  ... Eller nej. Johannes är,
inte jag :)

Ska snart dra och packa till imorgon,
jag och Kicki ska dela väska, så får inte
med mig så mycket.. :( Men men, vi är
ju 'bara' där i tre dagar.
Hit ska vi. Finns inte så många bilder utan man får kolla
på header bilderna som rullar runt! Hetet der header på
såna sior också..? Jaja, sak samma. Man fattar
iallafall vad jag manar. :)

Får se om jag rymmer iväg till Gotland, funderar
STARKT på det faktist.


asdjlöä
Jag saknar mitt bruna hår! :'(

Fast när jag kommer hem till mamma igen
ska vi typ färga mitt hår ljusbrunt! HEJJA! :D hihi.

Kommentarer
Postat av: ira :D

SV: Jo men det låter helt superbra faktiskt! :D <33

2010-06-23 @ 23:38:35
URL: http://inteprecis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0