KungKarlSkolans 8b 2009-2010

Datum: 2010-06-22 | Klockan: 19:33:18

Här kommer lite bilder från avslutningen. Igga att mitt hår är orange ;)


flickorna i 8B +
killarna och Calle Balle Jensen i bakrunden :)
Han e varken tjej eller kille.. ;)


The booiis. ;) Och Calle Balle Jensen ofc. :)


Hela klassen. 8b. Världens bästa klass faktist! :D


Hela klassen igen. Fast man ser inte Victor och anna,.. :( Och bara halva Daniel,
fast det gör inget.. :D


Jag och Julia posar som galningar.. ;) HAHA.


Sa ju se.. ;) Vi borde bli fotomodeller! (y'


Jag laddar bara upp den här bilden för att Julia är så söt! Jag ser ut som
en groda, speciellt när jag skrattar, men ja bjuder på de, för idag är jag tuff.
De sa faktist Rasmus! :D

Iaf, 8b - Tilsammas klarar vi allt! :D T.ex. Göra lärare jätte arga, få lärare att skratta,
få sjuukt bra betyg även fast vi inte lyssnar på lektionerna, vi kan skämta om allt
och alla... Ah, vi är helt enkelt bäst på allt! :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0