Kvällshumors konversation mellan Ira och Mimmi

Datum: 2010-06-23 | Klockan: 11:45:43

Jag och Ira har en väldigt.. speciell humor. Så får man säga va?
Jag får de iaf. :D Haha, och den blir ännu mer speciell på kvällar/nätter.
Ett exempel från igår när vi smsade runt kvart över ett till fem över två på natten:

Jag: du är så söt! :D hihi, :p<3
Ira: Mimmi vad har jag sagt om att röka hasch? :o<3
Jag: men.. förlåt. men det var en skit sur och ganska söt
elefant som bjöd mig. :( <3
Ira: Höll han i en rosa muffins? :O<3
Jag: ah:D<3
Ira: Han var här för tjugo minuter sen! :O<3
Jag: OFTA!? hade han en solhatt där de stod
popelschnookelpffs på? :o<3
Ira: Nej jag tror han hade en randig keps som det
stod sbismöhöfnitovoscho på :( <3
Jag: Varför är solen gul? *fundersam min* :)<3
Ira: (8) Solen är min kompis! HAN ÄR BRA HAN ÄR BÄÄÄST!
Jag: (8) Jag hade en gång en turk, men det var för länge
seen så länge sen,! var är den nu? är den bakom ett svart rökmoln?
svara mig nu, svara mig nuu! jag bara undrar, var är det nuuuuuuu,!?<3
Ira: Han heter **** och bor vid ******
Jag: aha:D fem turkar är fler än fem blattefanter.. :D<3


Förklaring till vissa saker:
1. Ord som 'popelschnookelpffs' och 'sbismöhöfnitovoscho' är
typsikst våran humor. Men fattar ingenting, och de är kul. altså måste
mitt liv va ett paradis, för ja fattar aldrig nå..? :D Skämt åsido. Jag har blivit
smart. Fråga Vicor! :D¨
2. (8) - Man sjunger.
3. Tänk er att Iras sång har My heart will go on melodin och min låt
har den dära 'Jag hade en gång en båt' låten melodin! :)
3. **** och ****** är ist för att hänga ut en person och hans hem på bloggen.:)
4. Vi kan byta samtalsämne väldigt fort och det fortsatte så i 25 minuter till :)
5. Jag älskar bruden, that's it! :)


Kommentarer
Postat av: ira :D

när du kommer hem (om du någonsin gör det) så ska vi umgås, punkt slut utropstecken frågetecken snabel-a kommatecken kolon och snedstreck!<3

2010-06-23 @ 19:43:28
URL: http://inteprecis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0