Min syster är en korv..

Datum: 2010-06-24 | Klockan: 09:34:44
Godmorgon godmorgon!

Jag tror jag börjar bli skadad på riktigt.
Klockan är knappt halv tio och jag
har redan hunnit äta frukost och varit
ute med vovven!! :O

Och sen så tycker mamma att jag ska gå
upp fem kilo, FEM!!!!, innan jag fyller 15 år.
Går hellre ner fem kilo isf..
Det borde min tjockis syrra också göra.
Fick nyss ett sms att Livia väger 6500g!
Jävla korv unge! Hihi, jag är taskig (6)
Hon blir två månader på Söndag. Hejja! :D

Iallafalla, nu ska lilla jag gå och fixa
mig, skriver sen efter det.


Min fot innan operationen, ser ni knölen vid lilltån? Nu är den dööd! :D

För snart 5 månader sen dödade vi den! Moahahaha, I'm a bad girl..
Fast jag gjorde ju ingenting mer än låg stilla och sov, men ädnåå!! :D

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0