Nu är jag färdig fixad btw! :D

Datum: 2010-06-24 | Klockan: 14:39:02
Okej, riktisgt så här lång tid tog det inte att fixa mig! xd
Men jag har gjort massa annat också.

Nu är jag klar iaf, nu kan vi åka när som hellst
enligt mig. Det är bara Kicki och Milly vi väntar på,
sen drar vi till Dalarna. Naajs.

Jag vet inte hur det är med dator på hotellet.
Men finns det ingen så skriver jag så fort jag
kommer hem! :) Och jag vene, men jag antar
att det kommer tas ganska många bilder så jag
bjuder nog på några såna sen occkså.

Ska försöka få en bild preciiis när Gotland sprängs
också! ;)

... Nej de va ett jävla tjat om Gotland hit och
dit hela tiden! Jag ska sluta med att hata Gotland, på
tisdag! :D För då kommer Johannes hem, om jag inte
minns fel.. Hihi.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0