Sex And The City 2

Datum: 2010-06-22 | Klockan: 10:16:03
... Goes Seg And The City 2.
Seriöst. Filmen sög!
Eller så håra ska vi inte vara mot de.
Men seriöst, det hände ingenting i filmen.
Det var några tillfällen man tänkte: Nu kommer
det äntligen hända nå! Men nejdå.. Den får då inte
bra betyg från mig! :(
Tragist, för jag gillar serien och första filmen..

Nej, nu ska jag gå och baka eller nå! :D
Vad pigg jag känner mig!? :O jaja, och senare
när jag har kollat egenom bilderna lite mer ska
jag lägga ut bilder från skolavslutningen. Fast
dom bilderna är på pappas dator, och den är på
övevåningen och jag är lat så jag orkar inte nu. :D

.. Juste! Jag Väckte Rasmus idag igen!
Det gillas, för det betyder att jag är bäst! :D

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0