Sorry för dålig uppdatering..!

Datum: 2010-06-04 | Klockan: 07:34:13
Men jag har praoat hela veckan, 09-16.30 så jag har ingen speciell
ork o blogga när jag kommer hem heller..

Min vecka hittills i en kortfammanfattning;

Måndag - Var på Kungsörs Torp. Hotell och konferans sak.
Restaurang finns de där också. Jätte fint ställe!
Servedade lite, damsög hela under och övervåningen
och diskade. Hade sönder tre glas ochen kopp också.. (a)

Tisdag - Var på Kungsudden istället. Ett Café som har samma 
ägare som Torpet. Det var därför jag fick vara där ist. Skit mysiga
folk jag fick jobba med där! Linus och Lena, gud! Jag älskar dem! :D 
Fick göra mackor, diska lite, baka och lite sånt. Drog vid halv tre för
jag skulle göra ett prov i skolan, som ja failade HÅRT på.. xd 

Onsdag - Kungsudden igen. Lycka! Gjorde ungefär samma saker som dagen
innan fast jag gjorde ltie vaniljsås, hemmagjord!, och så också. Mamma,
Anders och Livia kom dit och fikade också, gjorde både mackorna och serverade
dem. Och så fick jag beröm av både Lena och Linus för jag va så bra och
gjorde allt de bad om,! :D

Torsdag - Wooow! Fail dagen.com! Innan klockan var ett så hade jag nästan
haft ut all rökröra på golvet, haft sönder en rulltårta och bränt handen på
en plåt som var runt 250 grader. Och sen att jag visste att det var sista dagen
med Linus och Lena gjorde inte saken mycket bättre.. Nej, den dagen var inte lyckad.
Men jag är glad att jag fick vara där ändå. Och jag ska dit och plåga dom i sommar
och retas för att jag är ledig och inte dem! :D 

Fredag - Har inte varit där än. Ska åka om ungefär en timme, så jag måste fixa
mig nu. Duschen väntar.. Hur ska jag hinna..? : o Ska dra tidigare idag också.
Ska hinna med tidiga bussen till pappa. Yey!


JAG LÄNGTAR TILL MÅNDAG! :O
Jag måste ha någon slags paus och skolan är
prefekt då. Där gör ingen någonting, så då
kan jag vila upp mig i veckan..
:)
Slutar om en vecka fan,!! :D

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0