hos kusiner ;d

Datum: 2010-03-20 | Klockan: 14:47:21

ttja! ;)
då är man hos kusinerna igen då.
är typ alltid här har jag tänkt på :o
aja :p
jag och rasmus har försökt fixa en dissarblogg.
men de går inge vidare :o får försöka mer senare :p
skrev typ fel e-mail eller nå (a' HAHA! pisanmt ;$

fick mina omdömmen igår oxå.
G i allt förutom matte och religion, som va ig.
uuups (a'  men religion är ändå inte viktigt! :D
och så fick man ju då MVG på spanskatestet igår oxå.
jag fick tre poäng mer än victor. är man bäst eller vad?! :D

senare efter skolan va jag med pontus! (L)
myyysigt värre säger ja ba! :D 
tihihi. älskar dig (L) vi kolla typ på let's dance
och lyssna på musik, o ja tycker de är nice.
herregud. mitt liv suger (y'

nu ska jag tycke synd om mig själv och gå
ner med nanna berg o göra blåbärs smoothies.
bara för rasmus är en tönt som har en ny rosa mössa:(
hihihihihihihi :))
puss :*


Kommentarer
Postat av: ira

NEEJ! VAD HÄNDE MED HANS FÖRRA MÖSSA?!?!? <3

2010-03-21 @ 03:11:04
URL: http://inteprecis.blogg.se/
Postat av: rasmus

min förra mössa kastade b**en tony i en så här sak i matsalen som det är vatten i som ska värma maten eller nå så den vart storlek XXXXL och sulle passa en elefant

2010-03-22 @ 20:50:04

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0