Ira - du är bäst! :o

Datum: 2010-03-22 | Klockan: 07:16:00
Jag måste ju bara tacka Ira för den undebara designen och headern! :o
De blev jätte bra bästaste,! Tack jätte så jätte mycket. :)

Nej, nu ska jag snart iväg te skolan och försöka överleva en hel
vecka utan Pontus! :( Fast Rasmus och Julia och Jessica är ju där
så ja tror jag överlever. :)  Hade överlevt mer om Ira va där.

Tack ännu en gång ira för hjälpen! :D
Jag antar att de kanske inte va den sista gången du
får hjälpa mig med sånt..? (a) 
Puss ;*



Jag lägget till en bild på sötnosen oxå! :)
Den är från i sommras när vi skulle på Britney,
eller när vi va i göteborg, eller nå annat? :D
HAHA. Jag minns inte.. Britney tror jag! :)
hihih. aja. puss ;* (igen :D shit va ja pussar idag :o)

Kommentarer
Postat av: Angie

Skitsnyggt!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0