jag lever. tyvärr. ;)

Datum: 2010-03-06 | Klockan: 21:07:28

överlevde operationen! :D
fast nu efteråt känns det som att
man ska typ dö av smärta eller nå! :o
asso. de gör fett ont. sen har foten svullnat
o den e typ.. BLÅ! :O  hjälp. :( 

ajaaa.
ja har typ inte mke alls o skriva.. :p
spydde på golvet i en mataffär igår
och lite så. annars äre lugnt med mig
om man bortser från foten.. :)

ja lever vidare med pontus.
lite halvt utan ira, även fast hon alltid
finns i mitt hjärta så är de tomt utan
henne i skolan. tur att hon hade tid o
och komma o hälsa på mig i onsdags.
sötnosen hade köpt redbull o choklad
till mig! :D  aaw. ja älskar dig ;*


kommer inte på nå mer o skriva just nu.
men ja bjuder på en bild. ba för ja känner mig
lite extra snäll idag! : ))



puss på att ja alltid e så JÄVLA HET! 8)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0