skapligt lyckad dag! ;d

Datum: 2010-03-28 | Klockan: 17:56:47

blev inte alls mycket bilder i fredags.
o jag får bara läggaa upp två.. xd
men ändå! :D



de gick inte så bra för rasmus när man skulla använa munnen..;)  så han använde kinden ist! :D


och sen, eftersom de va 3D bio va de såhär snygga glasögon man fick ha! :D 
(ellen-julia-jag på bilden! ;d)


ah.. ja filma en liten film oxå, men de får ni inte se, för de vet ja inte hur man gör! :d
haha. nu ska lilla jag fira anders, ;k   JUSTE! ja o julia köpte mega mycke godis och jag åt
inte en anda bit! :OOOOOO  ja är lite stolt ;D  hihi. fast jag va ju tvungen o koncentrera mig
på filmen,, eller nå sånt.. ;) HAHA! :D


Kommentarer
Postat av: Olle

Haha, Rasmus gillar att äta med kinden :D

2010-03-28 @ 22:20:42
Postat av: ira

HAHAHAH FETT BRA OM NI SKULLE HA HAFT FLERA, DÅ SKULLE NI KUNNAT GÖRA ETT TORN XD

2010-03-30 @ 21:24:23
URL: http://inteprecis.blogg.se/
Postat av: ira

nej men shit, fel blogg ahahahha XD <3

2010-03-30 @ 21:24:44
URL: http://inteprecis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0