Får man göra detta?

Datum: 2010-05-23 | Klockan: 00:51:15
Hej bloggvärlden! Ja, öh, det här är Ira som våldgästar Mimmis blogg. Haha, hon gav mig lösenordet för fyratusenfemtioåtta år sedan, men ja, jag tror att hon sa något om att jag fick blogga här . . . lite grann i alla fall?

Varför jag egentligen bröt mig in på hennes blogg var för att jag ville säga att hon är den bästa människan som finns och att jag verkligen inte hoppas att vi någonsin ska växa isär. Jag hoppas att det ska vara likadant från rektorns tal om gäss, till ankan och renen till alfred och findus och till helt galet tröttsamma resor mellan Göteborg och Arboga. Och även fast du suger på att uppdatera bloggen Mimmi, så är du ändå bäst i alla lägen.

Ja, det var väl ungefär så. Jag vill bara ursäkta igen för att jag inkräktar på hennes blogg, och det ska inte hända allt för ofta :)


Kommentarer
Postat av: Angie

Bra jobbat Ira ;)

Postat av: pappa

Hejsansvejsan! Bra att du Ira, "kapat" bloggen så min tös kanske skriver lite oftare....

2010-05-24 @ 20:11:26
URL: http://mimmigrave.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0