Hur chill som hellst.

Datum: 2010-05-19 | Klockan: 18:36:20
Dagen idag var hur chill som hellst.
Jag hann för det första både duscha, sätta i löshåret
och sminka mig imorse! Det har typ aldrig hänt förut. :)

Sen i skolan så började vi med handledning.
Jag skrev typ tre ord i spanskaboken, annars gjorde
jag ingenting.

Svenskan började med att alla sprang runt och
gjorde lite som vi ville och sedan blev de någon film.
Den sög, men de gör alla filmer som visas i skolan. :) 

Efter det skulle det ha varit matte, men Jörgen kom aldrig
så de blev ingen matte, vilket betyder att vi hade ungefär en timmes
längre lunchrast. Jag och Björn gick ut två gånger, andra gången följde
Olle och Victor med, och så kasta vi maskroser på varandra.
Och jag kommer med kommentaren; Hoppas någon är allergisk!
Vilket ja inte skulle ha gjort, för det var jag som var allegisk, nös och
snora och ögonen sved hela tiden på sista lektionen som va spanska. Great!
Inte precis. FAn, jag är så lyckad.. 

I alla fall, sen kom jag hem så åkte vi någonstans och hämtade saker
till Anders firma och köpte glass. Moahaha, glass är gott. Ibland.
Oftast. Alltid. Haha.

Nu är mammas kompis Sanna och hennes ena son Frans här.
Borde gå ut och vara social, kanske hjälpa Anders med grillen,
fall han vill ha någon hjälp..:) 


JUSTE! JAG FICK VG+ PÅ SVENSKA UPPSATSEN! VI ÄLSKAR'T!
- gud, jag är såå bäst. :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0