Ja, det får man.

Datum: 2010-05-27 | Klockan: 14:46:35
Herregud, måste jag ens förklara hur mycket du betyder?
Asso, wow. Öhm, jag vene om jag kan det..
Du är bäst, vi håller ihop tills döden skiljer oss åt.
Vi klarar ALLT tilsammans. Och sen att vi har bäst
humor och allt är bara ett plus i kanten.

Jag lämnar dig aldrig. ALDRIG! Jag vet att vi inte pratar lika
mycket nu som förut, och det är jobbigt att gå till skolan och tänka;
Vem ska jag vara med idag? Ska jag vara själv?  
Förut va de självklart att jag hade dig i skolan, men nu går det inte.
Nu finns du inte där med mig på lektionerna och skrattar åt fula lärare
och dåliga skämt, alla misstolkningar och så fort någon säger fel.
Och jag saknar det.

Jag saknar dig. Jag älskar dig. Du är min bästa vän, och det kan
ingenting ändra på. Någonsin. Och utan dig hade jag inte
varit i livet nu. Jag vet, jag vet. Alla säger så 24 till alla. Men jag menar det,
så fort jag har försökt gör mig illa, så där allvarligt. Så har jag tänkt på dig
och insett att det finns fortfarande något att leva för.. <3




Sommaren 09 vs. Sommaren 10
akta er, för i år är vi galnare än vanligt! ;k

Kommentarer
Postat av: ira

meeeen, sluta få mig att böla unge :( jag älskar dig också för din information <3

2010-05-27 @ 17:42:39
URL: http://inteprecis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0