jag och mina vänner är normala..

Datum: 2010-05-30 | Klockan: 01:42:22
.. jag sitter och snackar med Rasmus och Ira om ALLT mellan himmer och jord.
Just nu ; tjursperma och att Ira är en bajs.
Innan; Rasmus snopp, korvspadar och ''Rasmus tjej''.. :)
Vi vet alla att han är bög så jag tror hans tjej är typ.. Olle :)
Naaw, så pluttifnuttit.. ;* hahah.

Iaf, va med Johannes ett tag idag. Sen åkte han, 
Pontus.S och hans tjej, Matilda tror jag de var?:D,
in till Köping. Men de var tydligen tråkigt där, så dom
kom o hämta mig så drog vi till Pontus.
Vi typ, sprang runt och gjorde ingenting. Fixade Johannes hår, 
va ute.. Gick in.. Och kollade på film. Hahaha, sen åkte jag o
Johannes hem, fast vi körde bara hem Johannes, iaf.

Sen satte jag mig här och nu sitter jag och har insett att man kan
chatta på facebook, (!!!:D) men de va tråkigt. Så jag funderar på
att ta bort skiten, ska bara fatta hur man gör de först.. :p

Funderar på o gå och lägga mig snart..? Ska vara med Johannes
imorgon oh då känns det som att jag inte vill va trött(are) och sur(are), för
då blir det pinsamt. För då lär ja lacka sönder på att han är lång
eller nå, de är pinsamt! :OO

Jaja, jag skriver sen, är jag får tid, lust och ork :)
Puss på rumpan :)





'' mimmi, det står inte tursperma på burken ''
- Ira! Det är fortfarande lika kul.. xd

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0