Oj,.

Datum: 2010-05-17 | Klockan: 19:34:55
De va ett tag sen ja skrev.. :p

Öhm, men ah.
Idag va man i skolan igen då,
slutade i onsdags förra veckan, för de va
röd dag eller nå..? :)

Iaf, skolan sög, som vanligt men ändå.
hHann med en del intressanta saker ändå 
som tex;
Spanskan - Snakcka om dyra kjolar ,på spanska!, med Björn.
Musiken - Lära (eller ah, iaf försöka) Rasmus spela My heart will go on..
Idrotten - Äta glass med Björn, jag har ont i halsen, och då passar de med glass. :D
Bilden - Dampa på Bosse och skrev en lapp om APMS mötet vi har imorgon.. ;)  (APSM - anomyma pms klubben)
Engelskan - Nå prov, snacka mega mke med Rasmus och hålla på med någon skola sak. (y'

Ja, det tycker de va kul,. :( Mitt liv suger (y'

Iaf, fredag blir det etuna med rassemusen, höhö.
Jag vene om Friberg skulle med också? De lär vi märka..
Hahah, Han e snäll. Och ska plugga med mig på Onsdag. :)

Imorgon kommer folk och ska hälsa på Livia.
Inte mig, för jag finns inte längre, utan dom ska häla på Livia,
och prata med mamma och Livia, inte mig. För nu har alla glömt mig.
Inte ens någon som säger grattis till mig. Säridioter. Sorry, men
ja tar också illa upp. Jag finns faktist även om ni inte ser de.. :o
Och jag är också stolt. Hon är min första riktiga systser, jag bryr mig
också. Faktist!

Nu ska jag dra, kyss mig i arslet o ha ett bra liv fuckers! ;*

Kommentarer
Postat av: Angie

Stumpan!

Det är ingen som glömmer dig, jag lovar. Förstår att du blir ledsen för jag vet ju hur stolt du är! Men du är inte bortglömd <3

Postat av: Monkan

Snälla rara söta Mimmi,inte glöms du bort. Stora kramar till dig från mig.

2010-05-20 @ 21:47:38
Postat av: mimmi

mamma,.. skriv inte <3 till mig : o

2010-05-30 @ 01:23:12
URL: http://mimmigrave.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0