Skriver lite medan jag förbereder för imorgon.

Datum: 2010-05-06 | Klockan: 18:02:31

Sitter och skriver av alla geografiuppgifter på datorn.
Känns som det är 100 st! :o Men va ska man göra?
Provet är imorn, och självklart är jag ute i sista stund
och gör allt. Det blir alltid så, varför!? 

Jaja, jag har möblerat om i rummet, så nu håller
Anders på att fixa teven till mig. Har fått någon platteve,
eller nå som ska likna det iaf.. :)

Mamma och Livia va med lite i skolan idag, jätte mysigt
och jag tror de flesta tyckte hon va mega söt. Och snart kommer
morbror Richard och hans tjej Sara hit och ska hälsa på lilla Livia.

Imorgon blir det pappa igen, så jag kan plåga Kjell med Twilight och New Moon.
Haha. Blir nog köpa skolavslutningsklänning och en jacka också. Det känns både jobbigt
och ganska skönt att komma hemifrån lite.

Nej, nu måste jag forstätta komma på en bortförklaring till
att slippa skriva klart allt.. 


Bjuder på en bild på sötan också. :) Visst är hon väl det finaste som finns? :)<3


Kommentarer
Postat av: Lina

Hon är verkligen dö-söt! Li och jag ser fram emot att träffa henne, och DIG! Saknar dig skrot-unge, puss och kram!

2010-05-07 @ 08:20:54
URL: http://urfokus.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0