Det har snöat ännu mer.. :o

Datum: 2010-11-10 | Klockan: 07:15:14
Igår drog jag och Johannes ut, ja jag drog till lite
knep så han hänkade. Han fatta inte att min 'evil'
plan var att kasta ner honom i snön och typ dränka honom!
(Kan man dränka någon i snö?)

Iallafall, han insåg det tidigare än vad jag hann göra
något och det blev jag som blev ner kastad i snön och
sönder pulad av grabben! Fyfan asso! :o

Sen kom Anders ut, för han skulle hämta nå i pannrummet
och verksan. Så han blev sönder bombad, och han lyckades
även skrämma livet ur mig när jag satt och väntade på att
han skulle komma från ett annat håll än vad han gjorde.
Fy skämms!! 

Vi drog väl ut vid halv åtta och va ute till Johannes skulle
hem. Som va typ kvart över nio.. (a) Jag hade jätte kul,
men får typ alltid panik om någon springer efter mig, så
jag springer mest och skriker när det är snöbollskrig.. Hihihih!





Snart bär det av till skolan. Om bussen kommer fram. Den har
säkert fatsnat någonstans och så kommer jag inte komma till
skolan och det gör ju inget, men vi ska kolla film på svenskan
och det vill man inte missa!! :D

Fan nu åkte bussen förbi uppåt = Den har klarat sig = Jag kommer
iväg till skolan. Faan! :(  FAst slutar 12.40 idag ist för 13.40!
Så då drar jag hem till Jphannes så hämtar Janina mig där och
sen drar vi och dansar,.:)


Nu måste jag börja ta på mit ytterkläderna snart. Bussen kommer
om en liiiten stund. Okej, typ 5 minuter, men ändå! :D

Pusspå rumpan :*





Juste, GRATTIS RASMUS I EFTERSKOTT!!
glömde skriva det igår.. (a)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0