ett, två, tre

Datum: 2010-11-08 | Klockan: 21:01:32

Hade bara kemi provet idag.
Historia får jag ha imorgon istället.
Skööönt! :D

Jag hatar inte Erik längre, så jag
behöver inte förklara mig heller.. ;d


Prov på första världskriget imorgon.. Usch vad hemskt egentligen.. Ha prov på
något som dödade massa människor.. :( Uhuu.


Ska försöka ta med mig glasögonen till skolan imorgon också.
Är helt slut i ögonen och huvudet efter idag.

Blir så extremt jobbigt om vi har projektorn eller overheaden på genomgångar och liknande.
Att bara läsa från tavlan är ansträngande..

Iallafall, vi får se hur det blir. Har dom kanske barar på spanakan
eller något liknande. Det löser sig. :) 



Ska väl kila iväg och plugga nu, borde kanske klara Gdelen iallafall.
Hahaha.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0