i'm the only girl in the world

Datum: 2010-11-09 | Klockan: 17:27:27
Det snöar.
Har gjort det hur länge som helst.
Jag gillar inte att det snöar just den
dagen jag ska åka buss och speciellt
inte när Björn är med.. :(

Fast det blev kul ändå! Jag, Björn,
Johannes, Julia, Eric, Olle, Simon, Thomas,
Jesper, Abed adesnöbollskrig och jag vann ju
ofc! :D  Eller okej, kanske inte. Jag kanske
blev pulad av alla och ner kastad på marken av
Johannes.. xd



Skolan va sådär.
Seg som ett helvete men hade bara 4 lektioner idag.
Fick reda på kemi resultatet - IG omprov tisdag på läxläsningen.
Gjorde historia prov - hoppas på G.. :D
Fick inte reda på fucking spanskn för Britt är seg - Hoppas på G-VG

Nu ska jag lura ut Johannes och gräva ner han i snön! (6)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0