jag behöver träffa Ira..

Datum: 2010-11-30 | Klockan: 19:32:49
..Så snart som möjligt..
Så du, bruden, hör av dig om du har lust..?:)
Jag saknar dig, vi måste prata och jag måste ha en ny dos av våran
humor i bakfickan ett tag, annars klarar jag aldrig av resten av året.. :)

Jag menar inte att jag inte pratar med Johannes, och att vi inte
har en.. öh, delad(..?) nej,. öhm.. någon slags humor tillsammans.
Men ibland behöver man bara träffa sin bästaste bästaste underbaraste
finaste bästa vän.. :)

Såå, ah. Smsa eller ring - smsa helst, jag låter ju som typ en 30 årig tant i telefonen
tydligen.. 8) - så snart du kan, om du vill och känner för det! :)

pusssssssss :*

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0