jag vill ha pengar! - pappaaaa..?(a)

Datum: 2010-11-05 | Klockan: 14:02:41
Jag behöver kläder!
Idag gick jag med mjukisar i Köping.
Det säger en del va?

Jag brukar väl inte bry mig så jätte mycket
om kläder, typ vitt linne, en grå tjocktröja över
och till det är det jeans,jeanstights eller svarta tights
och sen blir det bra, typ xd Men ändå liksom..

Fast nu mera har jag bara har ett par svarta
tights. för att en vän till mig typ har snott dom andra..
Hade en diskution om att jag ville ha tillbaks
som för ungefär en vecka sen, men det
blev inte av för dom låg i tvätten!? Det va
2 månader sen hon lånade dom..  Herregud
säger jag bara,.

Iallafall, nya kläder är ett måste, speciellt nu
när jag har rensat bort typ mer än hälften.
Det är ju jätte tomt i min garberob nu.. :( 
Men jag har inga pengar, så det är ett problem.

Pappa, jag behöver pengar! GE MIG! :O
Och en platt tv till mitt rum, och en ny dator.. :D

Kommentarer
Postat av: pappa

Det är väl märkligt att din stackars farsa ska bli lidande hela tiden.... !!! Vad behöver du i garderoben?????????????

2010-11-05 @ 15:04:04
Postat av: Mimmi

Sv:Kläder sa jag ju. suck

2010-11-05 @ 16:31:09
URL: http://mimmigrave.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0