Ojojoj

Datum: 2010-11-06 | Klockan: 09:10:44
Idag händer det mycket!
För det första, så har jag bytt bajsblöja på Liviaför fösta gången idag!
Fy fan vaäckligt, aldrig mer!! :o

Iallafall, nu ska vi snart äta frukost. Jag fattar egentligen inte
varför jag är vaken vid den här tiden. Det har jag aldrig gjort.
Men det berorväl på att jag somnar typ tio på kvällarna.. xd
Vilket jag inte heller fattar varför jag gör. 

Efter frukosten blir det lite fix. Ska till kusin Isabelle
som jag typ aldrig träffar längre, för hon fyller 21 på måndag,
och så ska vi till lilla Li också! Hon blir tre!! Stora
tjejen!..Fast hon är skit liten, asso. Hon är kort och smal
och.. så!  Hihi.


Första gågen vi träffade henne! :D Gud vad ful jag va.. :o
Och så hade jag min dåvarande pojkvän Abeds tröjapå mig också,
hett as hell! ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0