se vad mycke gammalt man kan hitta.. :O

Datum: 2010-11-16 | Klockan: 10:43:56


Hitta en bild på Johan Payne, från typ första gången vi träffades eller nå..
HAHAHAH! Sjukt söt, tycker ni inte..? 8)
+ Mina shutter shades, som han hade sönder
senare den sommaren för han sov på dom!? xd

Det var även den sommaren jag halvt bodde hos Eve, hängde som fan i
Mellösa, åkte till Göteborg första gången - två gången på samma sommar!
Det var då Jag och Ira cyklade in till Nyköping och Ira döpte om namnet på området
där jag bor. Det heter Lappetorp, men hon trodde det hette Lappeboda!? xd
Det var den sommaren jag var på Bitney med Ira. Lättare sagt - jag spenderade massa tid med
bästa vän. Hade ner en blomkruka med huvet det året också tror jag..
      Det var den sommaren bryggdagen kom till, samma dag som jag blev i kastad av massa
killar. VA ALDRIG SJÄLV MED 7 KILLAR VID EN BADPLATS!! :o speciellt om man har jeans
och en typ långärmad tröja på sig.. :) Som är vit. Och bara har vita underkläder på sig.. :D


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0