'lite' frågor - jaaa, jag har tråkigt! :(

Datum: 2010-11-07 | Klockan: 21:55:17

snodde 'listan' av någon trevlig som kommenterade min blogg. :D

- Fyra frågor om förhållanden 
Är du singel? -  nej! :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Gjorde inte förut, men började tro på det för ca 5 ånader sen..
Hur många har du varit kär i? - 2 kanske
Är du kär just nu? - mer beroende tror jag..?



- Tio frågor om dig själv
Namn? - Mimmi
När fyller du år? - 12 september
Några piercingar? - i öronen! :D
Vad har du på dig just nu? - mjukisar, strumopr, trosor, bh, linne & tjocktröja
Vilken årstid är bäst? - Sommaren!? :o
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vakna av att älsklingen ger mig en puss/kram och veta att vi kommer få spendera hela dagen tsms.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - ögonen kanske.. jag vene xd
Vad är du bra på? - inte speciellt mycket vad jag vet,.
Vem älskar du mest på denna jorden? - Johannes, Ira unt me family! :D 
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med älsklingen.



- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - Ira..? ;d
Vem är den roligaste av dina vänner? - de flesta, men Ira är aabsolut roligast !:D 
Vem är snyggast av dina vänner? - Albert :)
Vem är mest partyprisse? - jag vene?  Mickis? HAHAHA, nej jag vene, festar ju inte speciellt mycket sälv..
Vem är den du helst har filmkväll med? - johannes
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - Ira.. :(  HAHAH!



- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - Mamma..?
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - sådär.
Vem är farligast i din familj? - Livia
Vem ser roligast ut i din familj?-  alla förutom jag! :D
Vem är coolast? - jag ofc.. 8)
Har ni något husdjur? tre katter, en hund  två av katterna bor hos pappa och hunden med
Mest gemensamt med? - ingen
Underhållningen? - va? :D
Sover du oftast med? - Johannes 
Roligaste kvällen med familjen? - Mamma trodde hon var en val... 
Hur  länge sen var det du träffa din morsa? högs en minut, hon sitter i rummet breve..
Hur länge sen var det du träffa din farsa? 5 timmar sen



- 10 frågor om idag
Vad har du gjort? - bråkat, ätit, haft kul, träffat pappa
Vad ska du göra nu? - kolla parlamenet ..kmr tbx i pausen! :D
Har du gjort något dåligt idag? - ... tbx!  ja, jag bråkade med älskling.. :(
Vad har du ätit idag?  - tacos, äpplen, gröt, mackor.. öööh, tror det va allt.
Har du duschat idag? - nej, men snart så..!
Är du trött nu? - lite
Vad händer i morgon? - skuuuuulan ;/
Går du i skolan? - dööh!?
Har du varit i skolan idag? - nope, helg OCH lov ju ;d

(han kommer döda mig...!)


- ANNAT
Hur mår du just nu? - toppen, men saknar johannes, han äkte faktist hem för typ en timme sen ju!!
Är du hungrig nu? - absolut inte
Vad är klockan nu just nu? - 21.49
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se

-TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast ? älskling
Vem ringde du senast? älsling tror jag
Vem sms:a till dig senast? bella
Vem sms:a du till senast? chris





- MUSIK
Gillar du punk? njae..
Lyssnar du på musik just nu? nää
Vilket är ditt favoritband/artist? dunno
Vad gillar du för musik? det mesta



- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - öööh, ja?
Har du fler än 3 jeans? har tre par jeans men använder typ bara ett par för jag ogillar jeans..:D
Har du fler än 5 tröjor? jaa


- SMINK OCH HÅR
Har du sminkat dig idag? jag gjorde det, började böja, sminkade om mig och tog bort det.. 
Använder du mascara? ibland
Använder du wax? nee
Använder du ögonskugga? ibland
Använder du kajal? nejj
Använder du hårspray? ibland
Använder du volymspray? händer
Använder du mousse? oftast inte
Använder du deodorant? ja!?!
Använder du skinspray? nej, det suger!! :(
Använder du parfym? jaa
Använder du läppglans/läppstift? nästan aldrig, då kan jag inte pussas med Johannes
Använder du brunkräm? nepp
Använder du rouge? ibland
Uppsatt hår eller hängande? olika, oftast utsläppt
Plattar/lockar du håret varje dag?  ingenting av det, plattade alltid förut dock..
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? nej



- KÄRLEK
Är du kär just nu? men hallå, jag har svarat där uppe ju?
Har du kysst någon idag? jaa (a)
Är du romantisk? ööööh, ja vene..
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - kanske, ja vene? :D
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? just nu förhållande, men tar det slut håller jag mit nog till singel..
Har du varit tillsammans med två samtidigt? när jag valiten va jag tsms med tre killar o en tjej samtidigt! ;k
Vem sov du senast bredvid? Johannes
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Johannes antar jag..? :D
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? nää
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? nej, Livias grabbar är liiite för unga.. ;)
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? aldrig, inte för jag inte älskar han, men det verkar inte vara speciellt smart om vi gör slut,. ?
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? beror på killen.. :) 

Gammal bild, men den duger.  (L)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0