boooooring..

Datum: 2010-10-14 | Klockan: 16:21:47
Jag har typ sjukt tråkigt. Så jag tänkte
'jag smsar Ira och lurar hit henne!:D'

Jag tänkte tydligen fel, för den jävlen är i Jönsköping
eller vad det hette.. Det låter som de där jönsonligan
eller nå ju! ÅH! Hon ska säkert jönsonliga sig.. :(
Och hon tror säkert att hon är sickan så hon kommer
åka in i fängelset för hennes plan är inte alls så bra
som hon tror så kommer vi aldrig mer träffas.. :o


Jag hatar att inte va med Johannes, för jag har
ingenting att göra när jag inte är med han. Det är typ
andra gången sen vi började skolan som vi inte är
efter skolan. Första gången var igår.. Haha, (a)

Nu har jag matteläxa att göra. Och engelska.
Nej skoja bara, den blev klar förut! Kan plugga
brynässpelare ist kanske.. Så jag vet vem jag ska skrika på
att den är aningen snygg, dum i huvet, för sölig, för snabb,
tänker med armbågen eller nå annat trevligt! :D




Brynäs vs. Timrå  - jag ba antar att brynäs vann.. ;k

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0