dans med spricka i lilltån = jag är bäst? yepp! :D

Datum: 2010-10-13 | Klockan: 18:41:12
Har TVÅ prov imorgon.
Kan halv mycket till båda - bättre än ingening iaf! :D
Men ja ogillart ändå. Liksom, jag bryr mi faktist inte om hur
många gula sneögda personer det bor i ett land som ligger
typ.. Långt bort från sverige. Fast jag gillar kina mat. :)
Och på tal om mat så bryr jag mig inte om hur bajs blir till.. :o

Hade iallafall 29/29 på matte diagnosen! Första gången jag har
fått så bra resultat! Me verry berry mucho happy!:) + Att jag, Johannes
och mi padre ska iväg till Gävle i helgen o kolla hockey. Så mycket bättre
kan det nog förmodligen inte bli! ;d - Jo, Johannes kan svara på mina
samtal så jag kan fråga honom om en mucho mega jätte sjukt extrem
viktig sak till biologin. :) Och jag skulle vilja skapa fred på jorden, och
få bort min spricka från min tossing.. :o HAHAHAH, nej gud va fult det
lät med tossing.

Ah, nu bär det snart av till dansen iallafall! :)



Jag vet att ni diggar min sjukt heta nystartade
''spricka-i-lilltån-så-jag-måste-ha-bandage-för-att-typ-inte-bryta-den-helt-/-mer-trend''! ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0