Igår..

Datum: 2010-10-05 | Klockan: 07:38:01
.. Var det orgienteringsdag (stava) i Lockomra.
Här där jag bor alltså, fast en liiiten bit bort.

Innan hade vi geografi och samhäll i 3 timmar
nästan helt oavbrutet.. Men det gick bra, :D

Sen drog vi till Lockmora och körde. Jag, Janina
och Jessica gick för det mesta, man vi gick snabbt.
Eller okej, snabbare än vanligt iallafal.. Vi hade alla
rätt på kontrollerna och våran tid låg på top 10 listan! :D

Jag blev sjuukt nöjd för jag har antingen gått vilse,
gått för söligt så tiden inte räknas längre eller inte
varit med. Så jag blev nöjd! :D Och Johannes kom
också på en bra plats. Minns bara inte hur bra plast..
Haha. 

Vi drog hit för det var näsrmas och så åt vi, duschade,
glodde folm och moffa popcorn. Sen städade vi köket
a.k.a hade vattenkrig både inne och ute! :D  - ja mamma,
jag torkade upp vattnet, det som kom i trappen med... -

Idag drar jag hem till älsklig efter skolan, sen kommer
mamma och hämtar mig vid klockan sex för då ska vi på nå
möte om klassresan. Jag, mamma, Rasmus, Thomas (Rasmus pappa),
Inger (Jossans mamma) Och victror ska va med. Fast inte
Victor kom jag på.. För han skulle bort. Men iallafall!

Bloggen är på väg att dö, men det gör inget. Jag är ju som
sagt inte Kissie.. ;)

Kommentarer
Postat av: jessicatingvall

Jessica men TVÅ S! ;-)

2010-10-05 @ 19:12:05
URL: http://outofmymindbackinfive.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0