jag har världens bästaste underbaraste vän!

Datum: 2010-10-31 | Klockan: 21:44:09
Ira, du är bäst! Jag älskar dig och kommer alltid att göra.
Puss på rumpan! :*

Fick en (födelsedags)present av henne precis innan
jag drog där ifrån som inehöll:
*En mjukisren
*En hård plastgås
*Ett brev



Det öppnades hemma det var den finaste av alla presenter,
och jag kommer rama in brevet (som var på tre sidor så det kommer
bli jobbigt..) och renen o gåsen med! :d

Hihihi, vi hade iallafall jätte kul, drog till henne
ist för att rensa garderoben - det gjorde saken
bara bättre fan!  Haha, puss på er.




Juste färgingen av mitt hår.
Här är resultatet, typ.. :p


Före..


..Efter

Typ ingen skillnad.. :p förutom att utväxten inte syns lika mycket,
även om den syns.. ;) Och att jag han annan färg på kluddet för ansiktet ofc.. :D


Nu ska jag bädda, uäk!! :o ska upp tidigt imorgon, PÅ ETT LOV!!,
för jag och älskling ska till Lager 157 i Hälleforsnäs imorgon och ska
typ ta 09.38 (tror jag det gick?) tåget och ska träffas på tågis
(aaw, mitt och Iras söta ord för tågstationen.. :') )  09.15 !!

Kommentarer
Postat av: ira

En hård gås . . . . hihihihihih

näää vem misstolkar liksom?

pussen på dig, hoppas du gilla presetenten! (låter som presidenten så jag låter det vara felstavat)

<3

2010-10-31 @ 22:52:00
URL: http://inteprecis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0