Jag hatar stolar som tillhör Livia

Datum: 2010-10-07 | Klockan: 07:37:37
Jävla fitt stolen som är Livias stod ivägen för min tå så min
jätte söta lilltå tänkte 'jag attackerar den!!' medans jag tänkte
 'AJ JÄVLAR HELVETES SKIT CEPE PUCKO PISS!!'  ungefär..


Det gjorde ont som ett blomkålshuvud, och självklart
var det vänster foten (operingsfoten), så jag har typ sjuukt
mega extra ont p.g.a det. Och för att göra hela grejjen bara
liiite bättre, så är det jävla fitt idrott idag som jag kommer
total faila på för jag kommer typ kunna,.. inte gör någonting.

Jag som skulle få bra betyg i idrott.. :'(  uhuuu.
Fast en gång hit och dit kanske inte gör nå..?

Jag har böörjat jobba upp betygen i spanska iallafall.
Fortsätter jag så här så blir det MVG i betyg. Vi hade
ett test på första kapitlet igår och jag - som är så sjukt
bra och verkligen pluggade *host* -
fick MVG! :D Fatta
hur bra det kommer bli om jag verkligen sätter mig ner i typ
en halvtimme och puggar..?! :D Jag kommer äga ut Victor
till och med fan!! xd hahahah.

Nu ringde precis älskling,! Det är så mysigt att prata
med han på morgonen, för han har så sjukt gullig röst då.
Och eftersom vi inte får sova på skoldagarna, så löser vi
- ett av problemen iaf - genom att han ringer mig varje morgon!
Gud vad mycke bättre det hade varit om vi fick sova över..
*Sadface* 


Nu bär det av till skolan, hejs! :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0