one and a half

Datum: 2010-10-14 | Klockan: 07:16:49
Tjao.

Tror jag är sjuk idag efter biologiprovet..
Kan ingenting till geografiprovet och är inte
ens klar med alla uppgifter i geografin.. xd
Fy skäms på mig! :O

Haha, och jag som tänkte satsa på VG i geografi.
Jag tror inte det kommer hända.. :)

Fast jag trodde heller inte att jag skulle behöva sakna Ira
så mycket, och länge som jag har gjort/gör nu. Det är
så tomt utan henne, ingen som fattar vad jag garvar åt,
när jag väl får fram ett litet skratt, fast jag har ju Josse!
Och det är jag sjuukt tacksam för. De är de bästa
idioterna som finns! :D - Jag är ingen idiot, men jag platsar
med dem ändå.. ;d *host*




Sommaren 2009. På väg hem från Bitney konsert med bästa vän och hennes mamma.
Vi hade gått på stan innan och köpt en miljon shutter shades, as u can se. Som vanligt så
antar jag att vi störde alla på tåget.. Hihi. Jag
älskar henne! :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0