192 situp's och INGEN träningsverk, uuh. jag ägerrr! :)

Datum: 2010-09-02 | Klockan: 19:35:33

Jag älskar dig Johannes! :) 

aah, som man kan förstå är jag hos mi amor! :D
(Johannes för er som är efterblivna.. )

Vi ska typ sova hos mig imorgon.Uhuuu, jag
hatar o sova hos mig. Men han vill det så då
får det bi så.

Lördag blir det barnvaktning från
hav tre til sent på kvällen/natten. Kusinerna är
så pluttiga så de kan inte klara sig själva! :)
Johannes hänger på tror jag, hoppas jag.. Annars
måste jag klara mig med tonårstrottsiga, sockerrusiga
och allmänt griniga ungar helt själv. Det klarar jag
inte. Så då kommer jag dö. Johannes, känn dig utpressad!! :o

Skolan sööööööööööög idag med. hihi. orkar inte skriva
om dagen, den varför sef. vil inte komma ihåg den alls.
Vad negativ jag är idag?

Iallafall. Puss på rumpan och nu ska jag hitta en bra
bild på Kissie som jag kan måla på bilden! Eller något
sånt. Kanske våldta Johannes, får se... Skämt åsido.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0