DEN ÄR HÄR IGEN!! :D

Datum: 2010-09-24 | Klockan: 19:05:35
Min älskade mobil asso.. :D
Hara massa gamla videor och bilder och
musik på den! :D eller egentligen på minneskortet
till den mobilen.. men iaf.

Saknar sommaren som f*n!
Åka moppe med erkkisch, sjunga solo (även tondövft och
aabsolut dåligaste uttalet ever! :D), bada i skillinge
aven kallat - bli i kastad av Björn! :) Sova hos älsking
typ 24, vara ute hela dagarna, vara BRUN(!!!) , slippa
bry sig om att 'imorgon är det skola så då får man inte
göra dittan och man får inte göra dattan!' :o, kunna
vara med Ira när som hellst, hur som hellst, var
som hellst - fast oftast blev det på en cykel, vilse
i ekholmby/torpa.. xd

Asso, aah.. snart är höstlovet här iaf! :D Fast då ska ju
jag ta moppekort typ hela den veckan så det blir ju ett bra lov..
Får försöka träffa folk efter lektionerna. :))

Iallafall, nu är maten klar, (varför ska jag alltid äta när jag
håller på med lá bloggo? :o) så jag skriver imorgon eller något
sånt. Kanske.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0