fyyyyra!

Datum: 2010-09-29 | Klockan: 06:59:09
Fyra månader, hej!

Ah, som ni fattar är det fyra månadear idag!
Sjuukt nice. Och jag älskar grabben bara mer
och mer för varje dag (sekund) som går.

Iallafall. Jag ska till tandläkaren idag! :o
PÅ VÅRAN FYRA MÅNADERSDAG!!! :O
Men Johannes får följa med dit, sen vet
jag inte, men jag tror att Johannes och
jag ska till etuna, vara där tills dansen börjar,
sen drar vi typ hem med tio tåget eller om
vi kanske åker hem med Janina. Får se. :)

Nu ska jag släna på mig Johannes Sälen tröja
som jag har rånat av han, och sen funderar jag
seriöst på uggs idag.. Fast jag vet inte. Hm..
Tänkte ta vinterjacka också, men det vet jag inte heller
längre.. Vi får se, åker om typ 40 minuter tror jag så
jag har tid på mig att bestämma mig om man säger
så.. :p


Rasmus din lila jävel! - Hoppas det är sandstorm i
Grekland, eller att det regnar
(eller snöar!) så att du
också har det typ svinit kallt! :o

Kommentarer
Postat av: errkan

grattis :D:D

2010-09-29 @ 13:56:29
Postat av: rasmus4

haha nej här är det typ 30-35 grader xD

länktar inte direkt hem till kylan om man säger så

2010-09-29 @ 18:30:20

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0