Godmorgon, jag är en hästfot. :)

Datum: 2010-09-15 | Klockan: 06:43:30
Hejhej, det var typ sjukt länge sen jag skrev! :o

Hade tänkt att lägga upp bild på alla underbara presenter
som jag fick i söndags, meeen.. Jag vet inte vart kamera
jäveln är!! :O

Jag fick iallafall väldigt mycket roliga saker. Mer blir det i
helgen när jag ska hem till pappa och släkten kommer.
Johannes foljer med också! :D någon förvånad? fortfarande inte?
nehepp..

Skolval idag - vet aabsolut inte vad de betyder eller hur man
gör, men det blir bra ska ni se. Jag gör nog bara något.

Och sen är det dans ikv. YEEY! :D Längtar som f*n.
Plus att jag saknar Ira.. Uhuuu, vi har inte setts på typ 100 år
nu igen. Fan att det aldrig blir av.. :(

Iallafall, bild på alla presenter kommer sen.
Fick b.la en Håkan Hellström biljett och Mickis är
sällskap!!! :D Armband från älsklingen! (L) kamera
och la, la, la. Massor. Ah, som sagt. Det kommer
bild och beskrivning på vad allt är sen! :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0