gör mig rik och ge mig ett jetplan

Datum: 2010-09-07 | Klockan: 07:33:20
Jag är sjukt trött på att inte kunna komma till skolan när jag vill.
Tiden innnan skolan är på något sätt ganska viktig för mig för det
är nästan bara då jag kan träffa Johannes på dagarna.

Men men, det löser sig sen när jag får moppekortet.

Ny dag, nytt schema, har ingen jätte lång rast idag längre.
Bara en på 55 minuet och en på typ 1 och en halv timme..
Aja, jag är sjukt negativ och mår jätte illa idag, får se
hur dagen blir. Meen det blir nog toppen! :D

Puss på er, hoppas att alla får en bättre dag än mig.. :)



Juste, ska jag forstätta vara..

Blond ?


Eller ska jag bli brunett igen? (utan löshår isf!)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0