HAHA! hitta gamalt blogginlägg på gammal blogg..

Datum: 2010-09-23 | Klockan: 06:38:11

fredan den 13...

haha, igår va de faktist en ganska bra dag för att vara fredag den 13.
började med att vakna, fixa mig o åka till skolan. när jag väl kommer till skolan så frågar typ alla om jag har färgat håret (som jag då har gjort) och första lektionen börjar. handlening. de värsta som finns. och jag ogillar anders oxå. men iallafall. sen blev de teknik, de suger ! fast brandlarmet gick, så de va bara springa ut o stå ute o frysa i typ en liiiiiiten stund, sen gick vi in igen. va inte inne i verkstan nå den lektionen. sen blev de matte, de suger oxå ! haha. fast de va lite små kul ändå. ialla fall. sen studio hos erik. jag, anna o ellen satt o pratade hela lektionen. sen blev de engelska, vi började kolla på film som vi ska forstätta med på måndag o fredag. de var calle och cholkladfabriken. fia gät nästan. haha. ;) sen så, seen skulle jag, tim, björn, tony, ira och eric gå te maistro. och vaffan tänkte jag med när jag ska gå med dom te maistro när de är snö ute ? ahaha, asså seiöst ._. jag blev snöig, iaf, jag åt upp björns stripps o dampade sönder på levis o emil på sms. haha. yeey ;b påväg te skolan igen blev de värre, tim, tony o björn började sparka snö på mig o ira, och sen kommer tim med en mega stor snöklump, och kastar den i ansiktet på mig och jag får ''lite'' innanför tröjan oxå. cepe kallt ffs ! de rann vatten från min bh 8) tony gör samma sak och sen sprang dom in. FEGISAR ! ahahaha, xd sen svenska i datasalen. de va trååk. sen studio, jag, björn, tony o ira hitta ingen så vi skippade den studion dåra. fast vi gick på sista studion o björn o abed satt o sa ; you like it, i bet you like it te mig hela tiden, o pratade om min mun !? aja. sen slutade vi. *lycka* mamma hämtade mig vid skolan o vi drog te bussen i e-tuna. sen åkte ja te pappa och sen hämtade han mig vid busssen. Milly var med i bilen, sen blev de åka o hanlda. sen hem. laga mat, äta, kolla film sova. ahaha, nu sitter jag här :) jaja, sry att de blev så mke, men jag har tråååkigt så jag skrev bara nå. xd


Ira, do you remembah? :D asso den delan med grabbarna.. :p

Kommentarer
Postat av: ira

kul men kall dag 3.0 :D <3

2010-09-23 @ 20:04:06
URL: http://inteprecis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0