hello bitches and hoooes! :D

Datum: 2010-09-08 | Klockan: 12:22:55
Påminn mig om att jag aldrig ska gå till skolan
igen, när jag vet att jag inte kommer träffa Johannes
efter skolan. (=Inte träffa honom speciellt mycket alls
överhuvudtaget)

Man blir liksom bara så extremt deprimerad av de.
Liksom veta att vi är i samma hus, men inte kan träffas..

Kläderna idag är ett vitt linne, tröja till midjan typ, och svarta tights.
Helt jätte tråkigt och extremt ontressant klädsel. + Att jag är blek
som fan och jag får inte sola solarium för mina idiotföräldrar!! :(

Det är min BH som sticker upp precis under linnet på högra tutten,
inget annat! :)

Kommentarer
Postat av: pappa

Passa dig för vad du säger om din pappa... snart fyller du år och man vill nog höra fina ord om det ska bli nån present!!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-08 @ 17:30:25

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0