hos en Janina

Datum: 2010-09-01 | Klockan: 18:13:52
Alla bara måste älska grabben när man har sett den här minen! :D



Tjao! :)
Skulle va med Johannes idag trodde jag, men nej då. Det gick inte för
den nörden skulle spela WoW! Så jag kan inte va med han imorgon heller,
för då ska jag blogga.. Sarkasm.

Iallafall, jag och Janina ska iväg ikväll och dansa. Ragga och hipop.
Nice as hell yaao! Vi äger så alla kommer bli avundsjuka. Hihihih.

Skolan idag va sjuukt seg, nyfiken någon? :D
Började med Matte - Jag ligger före alla, men det
är för att facit och miniräknare på mobilen är mina
två bästavänner på just dom lekionerna. Jag kan inte divition!
Det är såååå sjukt krångligt.. :(
Sen blev det svenska - Jag jobbade inte så mycket där..
Snacka mest med Eric och Björn. Mycket roligare! :D
.. Ja, jag ska börja sköta mig i skolan. Snart!:)
Slöjd - Jag skissade upp en byxdress som jag börjar med nästa gång.
Lunch - 35 minuter. 35 minuter!!! Keka pizza med Mickis och Janina.
Mickis! - säg vad du ska ge mig i födelsedags present eller dö! Jag håller
på och spricker av nyfikenhet! :(((((((( <3
Historia - Erik.L , mer behövs inte sägas. De lektionerna äger sönder allt.
Spanska- Britt var borta så det va super trevligt. Satt breve Victor och
snackade om.. Toaletter och Vi ses imorgon på spanska. Slå de!! :D

Sen kom vi hit och bakade och spelade kort. Nu sitter vi här
och ska som sagt dra och dansa lite senare. Puss på rumpan! :*

Kommentarer
Postat av: pappa

Nu jäklar sköter du dig i skolan eller också dyker jag upp helt oförhappandes och tar dig i örat,åååååååå det kan ske vilken dag som helst...! kram på dig din lilla skitplutt. Hälsningar farsan!

2010-09-01 @ 20:42:12

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0