inte ens en vecka kvar..

Datum: 2010-09-23 | Klockan: 19:34:01
.. Tills jag och Johannes har spenderat typ bokstavligen fyra månader tillsammans.
Typ bokstavligen (nästan iallafall) varje dag. Det tycker vi om! :D Med vi menar jag
mig själv och.. Ah, mig själv! :D Hans åsikt om saken har jag aabsolut ingen koll på
om jag ska vara helt ärlig.. :)

På tal om Johannes så är han här nu, vi ska sova här. Ingen skola imorgon *alla jublar!!*
men ska ändå upp tidigt som fan, ska se Dessie och Amir på vakna vid typ halv åtta!! :O

Nu är maten som jag har lagat typ klar, eller mamma och Johannes hjälpte
till lite. Men jag tar fan åt mig äran för jag.. Jag är bra. Over and out! :D

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0