Jag fyller om en timme och 6 minuter, GRATTIS MIG! :D

Datum: 2010-09-11 | Klockan: 22:54:22
Ah, nog om det. Jag längtar verkligen inte till jag kommer närmre
rynkåldern och allt sånt. Uhuuu, jag vill inte bli gammal. Fuck off &
peace out!

Nu ska jag... Göra nå till klockan tolv sen ska jag sova.
Over and out. Puss på rumpan.

Pappa kommer inte. piss piss piss. Men krya på dig
pappa, så kan vi åka till Stockholm sen tycker jag och
jag ska få allt jag vill ha. Annars kommer jag vara sur
restan av mitt liv. :) hihihih.

Fast jag får ju iof cykla utan hjälm imorgon.. ;)
Det hjälpte ingenting!! :(, ååh!

Jag har ångest.. 15års kris, kan man ha det!? :o
Isf har jag nog det. nej, kanske inte. Eller jag vet
inte. Nu klagar Johanns på mig igen. Den jävlen! :o

Puss på rumpan, så skriver jag imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0