ohmygod!!

Datum: 2010-09-25 | Klockan: 18:09:40
vad har jag gjort!?

sumpat min typ enda vän i skolan om
men inte räknar med älskling som jag ändå
typ aldrig är med för hans kompisar hatar mig?
asso, om jag har gjort det,. det jag lovar, kommer
typ.. dö! :o

J - läser du det här så ba typ smsa
mig, jag kan inte svara.. men skicka iväg ett
litet sms att du har läst det iallafall, och säg
om du är sur på mig. känns som det förstår du,
fast det skulle kunna bero på att vi inte har
träffats på typ en vecka också.. :) hoppas
på det fan. you know, i love u girl! :)



iallafall.

påtal om min älskling så tror jag han kommer snart.
98 tummar upp på det! vi har inte träffats sen i förrgår!! :o
herregud, jag tror jag håller på o avlider..

eller så är det p.g.a min förkyldning som höll mig hemma i
torsdags och som håller mig vaken på nätterna för jag hostar
som en galning, kan inte andas genom näsan och vill hellst
inte andas genom munnen heller för det gör ont i halsen.. xd

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0