the big 4! :D

Datum: 2010-09-08 | Klockan: 07:28:42
Jag fyller om 4 dagar.. Hihi, och Mickis
den jävlen vägrar säga vad jag ska få.

Pappa kommer inte på min födelsedag,
så jag hoppas fan att han jobbar och tjänar
massor med pengar som han kan ge mig istället.
Men det gör mig inte gladare. Jag vill ha han
här.. Men men, han vill inte så då måste han inte.

Va med Johannes igår, ovanligt? ;d
Nää... Vi gjorde intget specillet, som vanligt.
Fick besök av en Olle, en Thomas och en
överlyckligt och djupfryst Rasmus igår också.
Preciis när Johannes hade dragit hem. Men
dom stanna inte länge alls. :D

Men idag ska jag inte va med älsklingen för
jag drar hem vid tolv eller vad det var för
vid halv två är det urnsättning (blev det rätt nu?),
det är Eivor som ska ner i jorden nu.
Hoppas jag får in i huvet att hon är borta för
alltid när jag är där. Annars får jag bryt och kommer
dampa sönder som ett as. Liksom, hur svårt kan det vara
att få in i huvet att Eivor, som har funnits hela mitt
liv, inte finns längre? Det borde ju gå.. Fast kanske inte.
Jag vet inte.

Ikväll blir det dans också. Jag börjara bara på Ragga.
Det var sjuuukt kul.

Nu bär det av till en halv halvdag i skolan som startar med
matte, sen svenska och sist sjöld innan jag drar iväg.

Bilder på Darin kommer snart också! :D

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0