trött på (nästan) allt och (nästan) alla

Datum: 2010-09-22 | Klockan: 22:22:42
Jag är trött på hur mycket som hellst fan! :o
Bara för det ska jag göra en lista..:D

*Skolan
*Dryga människor
*Mina glasögon - har haft dem i.. vad är det, två dagar
använt dom i typ 30 minuter och håller på och spyr på dem
- fuck off vad jag hatar dom! :((
*Skvaller kärringar - speciellt två jag tänker på
*Allmänt trött på Kungsör över huvudtaget
*Rykten om mig och johannes - inget allvarligt, men come on!
vi är också månniskor, vi lever också liksom..?
*Vänta på Håkan Hellström - typ låt det bli November NUUU! :D
*Skriande tjurig Livia hela tiden
*Avundsjukan som kokar i mig typ 24 och gör att jag bara typ super
hetsar på älskling.. :( - ta det inte personligt älskling!! (L) jag älskar dig vetu :)
*Trött på att man måste vara typ speedad 24 i skolan i typ ett år -
annars kommer jag bli städtandt på mcdoalds eller typ.. i en trappuppgång..
*Politiksnack - liksom, valet är över, vi är 15 år så våra åskter räknas inte,
vi har fyra år på oss så jag tar det hellre då.
*Folk som får hets för att jag säger att jag inte bryr mig om polikit just nu -
även fast de säger att alla har rätt till sin egen åsik.. skunna människor fan.. :(
*Mitt hår - det är lockigt, fult, mega utväxt, kort som ett as och allmänt drygt så
det bor i en toffsbulle på huvet.
*Sverige och det här jävla idiotvädret som snart kommer bli ännu värre..


Och nu kära läsare, ska jag sluta klaga, gå och lägga mig och
låtsas som att allt är bra så jag vaknar och är glad som en mörrt imorgon! :D

Blev ingen dans heller!! :( Har (eller hade iaf) feber, så känndes inte rätt att dansa
med feber och halsont.. Fitta fuck off fan helvete!! Jag kommer så inte fatta
någoting nästa gång.. :o


Träffade Ira idag i tuna när jag var där med älskling btw,
sjukt kul och måste bli oftare nu!! :)


Godnatt

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0