Fullt ös igår eller vad!?;d

Datum: 2011-04-02 | Klockan: 11:48:55

HAHA, nja.. Kanske inte. Men det va kul ändå. :)

Va med Rasmus, Olle och senare kom IIIIIIIIIIRRRRRRAAAAAA hit!!!!! :D:D
Snackade massa shit, målade mina naglar - rasmus målade, så det är olika
färger på varje nagel.. ;) - och kollade Big Brother!

Ira drog väl hem vid elva eller nå, och dom andra två töntarna åkte hem vid
20 i tolv tror jag.. :p Då snacka jag i tele ett bra tag och gick och la mig vid kvart
i tre. Sen efter som jag inte är någon sova länge människa så är jag redan vaken
nu också. (aa'

Nu ska jag planera min dag, fan va mycket folk som vill hitta på nå helt plötsligt! :o
Vi får se vad som händer. SKa försöka hålla bloggen skapligt uppdaterad iaf.. :)

Har letat en bild i typ en timmer nu, och hittar ingen.
Så det får bli ett bildlöst inlägg som vanligt.. :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0