gissa vem jag träffade igår!?

Datum: 2011-04-13 | Klockan: 07:07:37
JAG TRÄFFADE KISSIE!!
Shit asso. Va i sthlm med klassen för vi skulle
till nå riksdagsgrej och valskog va där första
halvan av dagen och vi andra halvan.

Vilket betyder att vi va på stan först.
Gick runt med lite ppl, men tillslut va det bara jag
och Mimmi. Vi åt på Åhlens,och lite så.
Sen skulle jag köpa godis, och när jag kommer ut
ur godis affären möter jag Kissie. Och jag typ ba
-Kolla där är Kissie. Gick ett steg
-MEN DET VA JU KISSIE!!! Mimmi fråga om hon kan
ta kort med mig! :O
- Nej, jag vågar inte fråga.

Så jag ba, aja, jag såg henne iaf..
Sen antog jag att om jag inte tog kort med henne skulle
ingen tro mig, så jag sprang efter henne in på Pizza Hut
och gick fram till henne, jag va jätteblyg.
-Hej..
-Hej!
-Får jag ta kort med dig..?:D
-Ja men självklart! :D

Tog två kort, sen ett med Mimmi också.
Sen sprang jag därifrån gladare än någonsin typ! xd



Jag ser blek och fet ut på alla bilder, men huvudsaken är att Kissie höll
om mig och att hon står breve mig på alla bilderna! :D

Hon kramade mig innan vi skulle gå också. HIHIHIHIH. (a)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0