helt slut..

Datum: 2011-04-17 | Klockan: 20:57:06
Jobbat 5 timmar med feber idag.
Inte härligt, men får ta en alvedon och gå och lägga mig snart.
Ska ju upp tidigt imorgon och jobba ännu mer då.
Men pengarna - ba BAM!! (hahah, eller hur va det Olle?;)
- rullar in, vilket är härligt.

Nej, jag tror bestämt att duschen och sängen roppar på mig!
Får väl gå och kolla vad dem vill,. ;)



Har blivit beroende av nagellack btw..
Helt sjukt, köper hur många nya som helst.
Oftast tre-fyra st/vecka.. (a) Dem på bilden är
typ en 5del av hur många jag har. Det är ju
ändå ganska mycket för att ha slutat bitit på
naglarna för typ två månader sen.. När man har
bitit sen man va typ fyra-fem år? ;D

Jaja, nu ska jag duscha, kolla teve, soooova.
Puss.

Kommentarer
Postat av: rasmus

du måste ju ha olika tuffa färger på olika naglarna ;D

2011-04-17 @ 23:09:00
Postat av: Mimmi

SV: Sure, om du hjälper mig ;)

2011-04-18 @ 06:24:31
URL: http://mimmigrave.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Såklart, det är ju helt klart jag som är kung på att måla naglar ;D

2011-04-18 @ 10:54:17

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0