Who's my bitch..!?

Datum: 2011-04-20 | Klockan: 20:04:54
Hahaha, Johannes skulle in till etuina idag, så bad honom
köpa en bikini till mig - jag betalar honom sen - för jag ville
verkligen ha den, men köpte den inte förut när jag såg den
i Sthlm, för alla stressade sönder..

Iaf, han skickade bild för att se så det var rätt, och jag sa åt honom
att Christer - Johannes kusin, som var med honom - skulle testa den också.
Så jag visste om den skulle passa mig. Han testade en rosa och jag tror att
min är gråbrun.. Jag fick även en bild på min beach bitch aka. Christer
när han har bikinin på sig. Otroligt sexigt! ;D




Nu ska jag ner och ta ett fotbad, puss på er så länge. :*

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0