Seriöst, hon är grym!

Datum: 2011-08-02 | Klockan: 19:41:55

ALLA KOLLAR PÅ http://hellomiami.blogg.se !
Hon har en blogg där hon visar bilder hon ritar och så.
Helt jävla grym är hon!! :o

______________________________________________________

I alla fall, jag och min finaste älskling åkte in till tuna idag för att
äta subway. Omg vad gott det är! Fast jag testade en ny och den
dressingen va inte god.. Så johannes fick ta den så fick jag en av hans
mackor..:D  Vi tog två var. Shiiit va gott det va! :)

Sen blev det ju godisland också, fast inte mycket godis alls..
Jag tycker typ inte om godis längre!? DET är katastrof! :(

Fast något som är mer katastrof är att jag saknar Ira och tror inte
jag hinner träffa henne innan hon börjar skolan, för jag åker ju till
London på torsdag till måndag, sen är jag hemma tills på nästa torsdag
och då åker vi till skogen. Ja asso inte där vi bor nu utan till Jämntland...

Och så svarar en viss person inte på mitt sms!
KÄNN DIG INTE UTPEKAD IRA!!!! :O
Fast om det jag skrev i smset stämmer så förstår jag dig.
Om du är sur eller nå asso, men du kan alltid snacka med mig vetu!
Jag vet iaf lite om hur det är isf. Du kan snacka med mig om du
är ledsen eller nå för nå annat också, ofc!!! :) Fast svara gärna, iaf när
du känner att du inte är på ''Morr'' humör.. :D


Jag älskar dig! (L)


Nu ska jag steka pannkakor.
Som jag inte heller tycker om längre. Typ.

Pussss :*


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0