hm..

Datum: 2011-08-01 | Klockan: 16:33:00
DAGENS KLÄDER: Jenas shorts och tshirt + underkläder! :)
DAGENS FRISYR: Luggen uppsatt åt felhåll (så det är "fel" bena) resten utsläppt.
DAGENS SMINK: Ögonskugga (brunt och lite gult över), solpuder och rött läppstift
DAGENS VILL HA: .. Subway, pengar och ny mobil.
DAGENS KÖP: Ingenting, har bara varit hemma heeeela dagen (Hos Johannes.. :D)
DAGENS PLANER: Umgås med Joahnnes släkt som kommer och firar Alva snart.  
DAGENS BÄSTA: Jag!... Eller mitt och Johannes paket till Alva som hon inte har fått än.. ;) ...
DAGENS SÄMSTA: Mitt humör (och HÅÅR!!!)
DAGENS ROLIGASTE: Mina roliga skämt som jag drar för mig själv i huvet lite då och då.. :)
DAGENS TRÅKIGASTE: Ööööööööööh.. Vene.. :D
DAGENS MISSLYCKANDE: Jag blev hungrig 15 minuter efter vi hade ätit frukost..
DAGENS HUMÖR: Irriterad och glaaad :)
DAGENS SJUKA: Räknas pollen allergi?
DAGENS LÄNGTAN: Kakoor... (a)
DAGENS FUNDERING: Ska jag köpa löshår? Ska jag färga håret mörkare? Vad ska jag ha på subway imorgon?
DAGENS BEROENDE: Ingenting
DAGENS SAKNAD: Ira - som vanligt
DAGENS LÅT:
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: According to Jim - typ.
DAGENS MÅSTEN: Ingen aning. Fixa mig?
DAGENS MOTION: Pass....
DAGENS VÄDER: Soligt.. :D
DAGENS GODIS: Nada

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0